Selasa, 28 Mei 2013

tetiba...

Sebelum nak beradu, jom layan gambar ceria kubersama teman-teman sepejabat. Sesekali mereka nak inteprem gak kan. Yang tengah tu Stephanie Lenya Chaong, nama pendeknya Step - seorang yang baik, bijak, rajin.

Suka tau dengan semangat bekerjanya dan juga personalitinya yang merendah diri dan rajin belajar sesuatu perkara baharu berkaitan tugasnya. Step bersekali denganku kursus induksi di KL sebelum ni.

Yang sebelah kiri tu Kak Shirley Amilia Nayong atau nama panggilannya kak Non. Seorang yang cantik, baik dan suka membantu kengkawan. Kak Non ada dua orang anak buah yang sangat comel. Macam cite kanak-kanak plak ek...haha

Itu je nak cite malam nih...hehe..jangan boring tau kengkawan...yang tudung oren tu jangan cakaplah, sengih memanjang je kerjanya..haha..

Untuk perhatian kengkawan terutamannya kak Monie, hakak tudung oren dan Step dan seangkatan dengannya sedang dalam proses mendietkan diri kami hokey...jom sahut cabaran kami kak Monie - kawal makan dan berjoging. Joginglah sangat kans...haha..mereka joging tp ku sesah baju dua bakul je.. hehe.. cukuplah tu kans...hehe..mesti dapat hilangkan 1000 kalori paling kurang..haha..mesti kak Monie marah nanti dengan kenyataan poyo ku ini..

3 ulasan:

Aida Salleh berkata...

Ayuhhhh...jom kurus...heheheheee....(Kuruslah sangat)

Siti Suhana berkata...

jom jom, jom jom kurus..hehe..
Nak kena joging bagai gak nih...hehe

Tp 'joging' basuh baju sec manual pun ok gak kan kak...penat woo..berpeluh2...hehe

MONIE berkata...

Jom KURUSSSSSSSSSSSS - he he he takat mulut je kut!

Tahun 2020 yang mencabar

Assalamualaikum sahabat blogger semua. Lama kan tak bersiaran! Sebabnya lum sempat masukkan gambar baharu dalam pc. DAN perlu menulis untuk...