Selasa, 6 Mac 2012

Adik kembar datang

Dua minggu sudah, adik kembarku, suami dan anaknya ada datang ke Kuching dan bermalam di rumahku (15-19 Februari 2012). Alhamdulillah dapat bertemu mereka setelah sekian lama tidak bertemu, apatah lagi anak buahku sorang, Hadi yang tengah teruja dengan angry birdnya. Dapatlah menghilangkan kerinduan. Jom tengok aksi Hadi semasa beri makan roti untuk ikan dan itik di Tasik Pustaka Negeri.


muka kena paksa bergambar...

marah macam angry bird jer...

tak sabo-sabo nak bagi makan ikan...hmm

besonya ikan-ikan nih...

itik pun ado ni ha...berebut dengan ikan...

terkesima bila lihat banyaknya ikan mengerumun.....
nak lagi bu...


roti dah habis ye yah....
Rezeki Allah bagi pada mereka kerana dapat menjejakkan kaki ke bumi kenyalang buat pertama kalinya. Itupun disebabkan urusan suaminya dengan pihak SIRIM. Sekali gus, majikan suaminya berbesar hati untuk menaja tiket penerbangan buat mereka bertiga. Bab penginapan, tiada masalah kerana mereka bermalam di rumahku.

muka tak mandi sebab kena awal ke Serikin...makan tetap makan...

banyaknya mainan...

dah dapat satu dah...

yang ni dapat tengok jer..

muka monyok sbb tak dapat mainan lain...

gambar depan kucing besar...
Oleh kerana masa yang agak singkat sementelah suaminya bekerja, hanya beberapa waktu dapat diperuntukkan untuk berjalan-jalan, ke waterfront dan Serikin sudah pastinya. Dapatlah adikku merembat satu tikar rotan.

Penerbangan mereka memerlukan dua pesawat, iaitu dari Langkawi-KL-Kuching - agak mencabar untuk mencari dan menempah dua penerbangan pergi balik ni. Semoga jika ada masa, panjang umur, murah rezeki, dapatlah mereka bertandang lagi ke mari.

Nanti datang lagi ye Hadi.

Tiada ulasan:

Tahun 2020 yang mencabar

Assalamualaikum sahabat blogger semua. Lama kan tak bersiaran! Sebabnya lum sempat masukkan gambar baharu dalam pc. DAN perlu menulis untuk...