Selasa, 6 Mac 2012

Kunjungan keluarga makcikku..

sedang memilih dan memesan makanan...sempat berposing...

sempat jumpa Hafiz, awan nano...maaflah gambo tak terang...

mak dan anak-anak...ayah duk di meja..
Setelah adikku dan keluarganya bertandang ke Kuching, minggu depannya, makcikku (adik emak) sekeluarga dari Johor Bahru pula datang ke sini (22-25 Febbruari 2012). Dah beli tiket lama katanya. Aku sempat mengambil mereka di lapangan terbang. Mereka telah menempah rumah inap desa yang ada di Kg Siol Kandis (jauh juga dari bandar dan tempat lain) dan telah menyewa kereta. 

Begitu bagus perancangan suami makcikku, almaklumlah pemandu teksi, siap bawa GPS lagi sebagai pemandu arah. Oleh kerana mereka datang semasa waktu bekerja, agak terhad untuk melayan mereka. Ku sempat membawa mereka ke tempat makan (siap jumpa Hafiz awan nano), membeli T-shirt dan menunjuk arah ke Kg Budaya Sarawak serta selebihnya mereka berpandukan GPS. Kupuji pakcikku kerana agak cekap mencari sesuatu tempat.

Sehinggakan arah ke Serikin pun mereka lepas ke sana (telah beri pandu arah). Ku tak dapat menngiringi mereka ke sana disebabkan bertindan masa kubalik ke KL. Semoga mereka tak serik untuk datang ke sini lagi.

Tiada ulasan:

Tahun 2020 yang mencabar

Assalamualaikum sahabat blogger semua. Lama kan tak bersiaran! Sebabnya lum sempat masukkan gambar baharu dalam pc. DAN perlu menulis untuk...