Selasa, 15 Mac 2016

Cantik menarik...

Kulit majalah Going Places MAS dan minat.

Meh saya kongsikan perkara nih. Cantik tak kulit majalah nih? Pinky gituh, memang menarik untuk dibaca. Ada pula cerita 'Colour Me Calm'. Minatku wujud seketika sebelum ini untuk 'mengerjakan' buku mewarna yang dibeli. Sambil sambung-sambung mewarna (ikut mood). Siap beli pensil warna 2-3 bekas. Bila dah mula menulis kat blog, entah bila pula nak sambung aktiviti mewarna ni kan..hehe..(alasan je tuh). 



aktiviti yang pernah jadik viral..

setakat ni baru dua buah buku kubeli...

hasli mewarna yang pertama...

kedua...

ketiga...keempat?? ntah bila..hehe

cerita tentang Kg Baru, KL (dalam bahasa Melayu)

ada lagi...

cantik kan gambar nih, sepadu dan harmoni...

Subhanallah..dari jendela kapal terbang...

4 ulasan:

Aida Salleh berkata...

Lamanya akak tak singgah sini. Hhuhuhuu...Apa khabar dik? Blog akak pun dah tukar url dah..kalau nak jenguk gi kat http://aida1476.blogspot.my/.
Ok?! :-)

Siti Suhana berkata...

itulah kak...saya pun sebab kena seru dengan kak monie..tu yg berdesup tulis entri...haha
saya dah tukar url kak yg lama..dan masukkan dalam senarai blog saya..hihi

Alhamdulillah saya sihat..

kakmonie berkata...

Salam... dah aktif semula. Kawan kak dah janji nak bagi buku ni (sebiji) sebab untuk relaks, entah tak sampai2 lagi. Nak kena beli pensel warna pula lah. Buku ni agaknya paling laris utk org dewasa

Siti Suhana berkata...

Wslm kak. alhamdulillah aktif semula sebab karen kak monie kuat..haha..
Kak jangan risau, satu set saya belikan utk kak monie dan kak suzanti..nanti sampai muntah ke cemuih nak mewarna k..haha. Memang sesuwai sangat utk orang dewasa kak...hehe

Tahun 2020 yang mencabar

Assalamualaikum sahabat blogger semua. Lama kan tak bersiaran! Sebabnya lum sempat masukkan gambar baharu dalam pc. DAN perlu menulis untuk...