Rabu, 7 September 2016

sambungan cerita bede girl

Meh kita sambung cerita. Tapi tepek gambo dulu ek. Jom sambung. Alhamdulillah. Terima kasih kepada sahabat baik dan hebatku. Selain ingatan dan kasih sayang daripada suami dan keluarga, ku dikelilingi dengan sahabat yang hebat. Penghargaan daripada Allah adalah sebaik-baiknya. tetapi tak salah untuk memberi penghargaan dan ucapan terima kasih buat mereka. 

~~ Terharu, dan terharu sangat apabila usaha sahabat (sahabat lobster-haha-ada cerita di sebaliknya) untuk menghasilkan dan menghadiahkan frame gambar yang sungguh ohsem, sempena hari lahirku. Terima kasih sahabatku dan terima kasih Allah kerana memberi kasih sayang dengan dikelilingi oleh insan-insan hebat. Terima kasih kepada yang mengucapkan selamat hari lahir di muka buku, IG dan wassap (macam retis pulek ye..hehe). 

~~ Kak Rosani, Kak DNK, Kak Nin, Kak Shu, Kak Tim, Edith, Fiza dan geng kampung pisang yang lain. Terima kasih atas segalanya. Kitak urang semua nang hebat dan terbaik. 


gambo kepala lobster paling bosa...ada cite di sebaliknya..haha

Tiada ulasan:

Tahun 2020 yang mencabar

Assalamualaikum sahabat blogger semua. Lama kan tak bersiaran! Sebabnya lum sempat masukkan gambar baharu dalam pc. DAN perlu menulis untuk...