Jumaat, 21 April 2017

Aduhaiii

Aduhaiii..nak habis bulan April nih, kok takde benda nak cerita. Gambar ada tapi tak sempat nak muat naik. Aduhai..bila nak tempek gambar dan cite entahlah. Jeles dengan kak Monie dan Diana nih, banyak dah entri dia...hehe. Kudrat takde sebab melepek puasa dah lima hari penangan angka penimbang nak cecah 70...oh tidak!! Sebulan lagi nak masuk Ramadan..lega. Boleh kontrol nafsu makan. Ni baru puasa sunat lima hari, alhamdulillah angka penimbang dah bawah 65...oklah. Caiyuk2. Umur nak masuk 40-an, berat bandar kena jaga woo...takutnya. Nak bersenam bagai tak sempat. Bersenam basuh kain baju, mop lantai dan berkebun jelah dulu ye. Dah guane! Nampak makanan sedap je, asyik bedal je, banyak pulak tu makan, senamnya idok. Bangkitlah Suhana oii...sedaq diri.

Nanti samb cite lagi. Nak balik duluan. Ok bai!

Kak Monie: Sila jangan menyampah dengan kenyataan saya ini...hahaha

Tiada ulasan:

Takdok catatan bulan Ogos!!

Aduhai. Takde cite atau entri pada bulan Ogos walhal bulan pentingku! Bulan kelahiranku! Nanti cite panjang ye sebab nak balik kampung sat....