Rabu, 7 September 2011

kek menantiku...

26 Ogos 2011
Kek coklat ada cheese kat tengah-tengah ni kutempah dengan kak Sanisah. Tak sangka dia dah jadi pembisnes kek yang berjaya sebabnya ramai kawan-kawan yang banyak tempah kek dengannya. Makanya sempena dengan hari lahir, ku tak lepaskan peluang untuk menempah kek dengannya...dengan persoalan sedap ker sehingga ramai yang menempah?
    Untuk membuktikan kesedapan tersebut, aku tempah juga kek coklat kak Sanisah, buh strawberi dan yang penting buh blueberry banyak sikit. Tapi sayangnya bekalan strawberi dan blue berry tak banyak gamoknya. Adalah sejemput buh sebagai toping kek (lain kali saya nak blueberry manyak-manyak ye kak, strawberi takde pun takpe....huaaa).Atas pertolongan kiriman kepada kak Zuraini, makanya sampailah kek itu ke tanganku dengan tak sabar-sabar nak makan..hhmm...bismillah...sampai jugalah kek yang kunanti (walaupun lewat dapat sehari)...terima kasih kak Sanisah.
hhmm nyum byum sedapnya...

terbaikk...potong jangan tak potong..hehe (sila abaikan muka berminyak dan keadaan lokasi)

Tiada ulasan:

Tahun 2020 yang mencabar

Assalamualaikum sahabat blogger semua. Lama kan tak bersiaran! Sebabnya lum sempat masukkan gambar baharu dalam pc. DAN perlu menulis untuk...