Rabu, 27 April 2011

Al-Fatihah...

27 April 2011- Pihak DBP Cawangan Sarawak dan DBP amnya telah kehilangan seorang staf yang berdedikasi, Cik Zainah binti Bol. Genap seminggu arwah di hospital dan telah menghembuskan nafas terakhir pada pukul 5.50 petang  setelah bertarung nyawa sejak tengah hari tadi setelah dikenal pasti penyakitnya (kanser payudara). Ibunya sempat melihat arwah sebelum arwah meninggal. Masih teringat lagi senyuman arwah yang terakhir semasa kami meninggalkannya semalam. Semoga kak dicucuri rahmat di alam sana kak.
         Mengikut kata rakan baiknya, arwah tidak pernah menyatakan kesakitan yang dialaminya. Masih teringat akan kebaikan arwah yang pernah menolongku semasa mula-mula ku menjejakkan kaki ke DBPCS. Arwah yang membawa aku ke sana ke mari yang berkebetulan ada majlis pada masa itu (16 Februari 2011). Walaupun seketika aku mengenali arwah di sini (di KL-kenal begitu sahaja), segala kebaikannya tetap akan dikenang hingga akhir hayatku. Semoga arwah ditempatkan dalam golongan orang-orang yang beriman. Al-Fatihah.

Tiada ulasan:

Tahun 2020 yang mencabar

Assalamualaikum sahabat blogger semua. Lama kan tak bersiaran! Sebabnya lum sempat masukkan gambar baharu dalam pc. DAN perlu menulis untuk...