Ahad, 24 Julai 2011

orang mengidam....

Bukan saya mengidam..belum tiba masa lagi..hehe. Kak Mohaini mengidam nak cari pemutar kayu lada hitam. Susah juga nak cari kat Kuching ni. Kalau ada pun dah moden - plastik dan lutsinar. Satu lorong Masjid India kami cari, takde jual pun. Akhirnya pergi sekitar kedai di hadapan waterfront, adalah satu kedai yang jual. Ada yang pendek, sederhana dan tinggi - warna hitam pun ado. Jadinya bila dah jumpa, sambar je satu, lagipun tuan punya badan setuju nak beli yang panjang. Esok lusa saya bagi kat akak hokey.
susah benolah nak cari benda nih, alhamdulillah, jumpa akhirnya...

2 ulasan:

Nurul berkata...

hi..kte pn mengidam nk benda ni.. kt mane bleh dapat ek? supermarket ke..cth jusco ke.. ada tak? kalu yg plastik tu kat mane ada ek? kite mula berkenan lepas bli black paper botol yg siap dgn pemutar plastik,kecik je benda ny,mahal gak harga ny..tapi malang ny..smapi umah excited bukak n tgk2 tak leh refill.. pada hal dh ada tulis kat botol..tak plak terbaca ny tu masa nk bli..

Siti Suhana berkata...

Salam, saya beli kat kuching, sekitar waterfront..mmg byk yg plastik. Nak cari yg mcm dlm gambar susah sikit. Nak ke, kalau nak saya boleh carikan. Boleh e-melkan maklumat puan ke alamat, cempakaardini@gmail.com.

Tahun 2020 yang mencabar

Assalamualaikum sahabat blogger semua. Lama kan tak bersiaran! Sebabnya lum sempat masukkan gambar baharu dalam pc. DAN perlu menulis untuk...