Ahad, 7 Ogos 2011

sayur yang tak pernah kita makan..

Ada baru-baru ni sempat mengikut jiranku ke Pasar Borong Selangor. Macam-macam ada. Lepas tu, jiran tunjuk dua jenis sayur yang pelik tapi menarik ni. Dia kata, sayur ni orang Bangladesh je yang makan. Oh ye ker... nampak macam best jekan. Bila diselidik, orang panggil ni sayur Bangla sebab mereka je yang makan untuk diletak dalam masakan kari mereka. Hhmm unik juga sayur nikan. Tapi kalau nak cuba beli dan masak-makan, takde yelah nak makan kan..hehe... satunya berbulu satu lagi berbelang..sesuai tu...

Tiada ulasan: